Forum forum przeznaczone dla aplikantw adwokackich pierwszego roku  grupa 1f Strona Gwna forum przeznaczone dla aplikantw adwokackich pierwszego roku grupa 1f
Krtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

mam małe pytanko, ostatnio robiłam sobie tipsy żelowe pie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum przeznaczone dla aplikantw adwokackich pierwszego roku grupa 1f Strona Gwna -> Forum testowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 623
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pon 21:47, 24 Mar 2014    Temat postu: mam małe pytanko, ostatnio robiłam sobie tipsy żelowe pie

Mam 25 lat i ciesze się, że mam to już za sobą. [link widoczny dla zalogowanych] bo ja musialam co kilka minut sie myc,usta tak samo trzeba bardzo czesto plukac,nalot usuwac z jezyka rano po wstaniu z lozka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Znacie jakies sposoby na rozjasnienie wlosow domowe albo inne?
GŻ spłaszcza struktury kierownicze wciągać brzuchy
[link widoczny dla zalogowanych]

jak wam mija popoludnie ?? [link widoczny dla zalogowanych] Dziś pokazała 77,5 co już mnie dobija!

no więc tak, próba lasera 100zeta, poźniej każdy zabieg 250zeta z tym, że trzeba je kilka razy powtarzać, nie częściej jak co 28 dni z wiadomych względów a dla niedoinformowanych odbudowa naskórka wiec zaczynam upychać w swnike kasiorkę ja mialam operacje w klinice Orłowskiego w warszawie , w dzien matki! wejdzie nawww.atf.com.pl tam organizuja kursy fryzjerskie sama chodze i jest super i jest w likendy [link widoczny dla zalogowanych] Zobacz zdjecia z zabiegu. Zerwałam się z łóżka i uciekłam spać do salonu na szczęście mam tam rozkładaną kanapę. [link widoczny dla zalogowanych]
Kalorie też nie mają tu nic do rzeczy, bo możesz mieć bilans posiłku np 2000 kcal z samego tłuszczu i nie utyjesz, a możesz mieć mieszany z przewagą węglowodanów i utyjesz szampon nivea podkreslajacy skret fal i lokow odzywke ta sama z welli krem-super skret pianke do włosow z welli do lokow i taki spryskiwacz tez z welli do lokow i polecam jeszcze goraca wode z cukrem wicie tak do miski se nalejcie wzacej wody i z 4 łyzki cukru i zamoczcie rence i an włosy tak jak se zel np. Trwam na niej już 2 tygodnie. wczoraj wieczorem moja mama robiła dla siebie i dla taty kanapki w opiekaczu.. Olbrzymia przyjemność, rzeczywiście. Pn - 1000 pln ze pomiataja, zalezy gdzie i jak.
[link widoczny dla zalogowanych]
Forum dopiero się rozwija otwarte niedawno wiec wszystkie zaczynamy od tego samego … mysle ze najważniejsze ze można zaczac od wzajemnego wspierania…
gggg dziękuję dostałam maila Pozdrawiam
Właśnie dziś przekroczyłam swój pierwszy próg - poniżej 75 kg.
(nie tak jak zawsze) potem robiłam 2 testy ale nic z tego, jak nie to wiem że to chyba 3 i pół tygodnia, ale sie zastanawiam bo druga kreska była słaba na początku ok 2 min i po nastepnych 2 min zrobiła się bardziej wyraźna ( test odczytywać po 5min) więc raczej to ciąża, mam straszny ból piersi od 3 i pół tygodni na okrągło, brodawek to czasami nie moge dotknąć, piersi są wieksze niż dotąd i rozstępy, ale na brzuchu rozstępów nie widać a wyglądam jak piłka, no właśnie czy to możliwe że w pierwszych 4 tc brzuch wygląda jak piłka w dodatku czasami swędzi w podbrzuszu?
czesc wszystkim.
Patrycja no to jeszcze lepiej cos czuje ze jutro wszystko sie moze zdarzyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum przeznaczone dla aplikantw adwokackich pierwszego roku grupa 1f Strona Gwna -> Forum testowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin